fiogf49gjkf0d
فرآيند انتخاب، كليد موفقيت شما و شركتتان است. مهمترين چيز براي آيندهتان، توانايي انتخاب افراد درست است كه براي محقق كردن آینده ایدهآل، با شما همكاري كنند. اولين قانون مديريت، انتخاب است و 95 درصد موفقيت هر سازماني به كساني بستگي دارد كه براي كار در آن سازمان انتخاب ميكنيد. متاسفانه تعداد بسيار معدودي از مديران در خصوص روند انتخاب كارمندان، آموزش كامل و دقيق ديدهاند. در نتيجه بسياري از انتخابها بر مبناي شهود، احساس دروني و استدلالهاي من درآوردي انجام ميشود. در كتاب حاضر، 21 راهكار براي انجام صحيح روند انتخاب گرد آمده است. از جمله: كار را كاملا بسنجيد، داوطلبان مناسبي بيابيد، موثر مصاحبه كنيد، عملكرد قبليشان را بررسي كنيد، براي رسيدن به بهترين حقوق مذاكره كنيد، و مديريت مشاركتي را در پيش بگيريد.