fiogf49gjkf0d
كسي كه به افراد در زمينهاي خاص تعليم داده و آنها را براي روبهرو شدن با يك امتحان و يامسابقهاي بزرگ آماده ميسازد، مربي نام دارد. مربيگري در اقتصاد و معاملات بازرگاني به معناي ارتقا و افزايش عملكرد در محيط كار از طريق افزايش ميزان دانش كارمندان با استفاده از برنامهريزيهاي دقيق است. مربي به افراد كمك ميكند تا بتوانند سطح عملكرد خويش را از آنچه كه هست بالاتر برده و در زماني مشخص مهارتها و تواناييهاي خويش را افزايش دهند. در اين راستا نگارنده براي اين كه مديران و رهبران در بازارهاي داخلي و جهاني موفق باشند و مهارتهاي مربيگري خويش را افزايش دهند، روشهايي را در اين رابطه عرضه كرده است. همچنين فنون و ابزارهايي كاربردي را در راستاي دستيابي به عملكرد مطلوب در سازمانها، مهارتها و فرصتهاي مربيگري، و... فراهم آورده است.