كتاب حاضر عوامل تأثيرگذار در بازاريابي سياسي را مشخص ميكند و نشان ميدهد كه سياستمداران ميتوانند براي دستيابي به تغيير وارد اين بازي شوند.
و نه صرفاً براي به دست آوردن آراي بيشتر، زيرا اعتبار و ارزشها و چشمانداز همان قدر كه بخشي از استراتژي برد هستند، بخشي از فلسفهي فهم بازار نيز به شمار ميآيند. اين كتاب با ارائهي ۱۰۰ مصاحبهي مختلف، از تازهكارها گرفته تا رهبران بزرگ دنيا (مانند توني بلر، جورج دابليو بوش، استفان هارپر، هلن كلارك و كِوين باد) در كنار مطالب آكادميك، ابزارهايي براي تسهيل بازارهاي انتخاباتي پيچيده و غيرقابل پيشبيني ارائه ميكند.