fiogf49gjkf0d
در وصف همهي افراد موفق ميگويند كه بسيار منظم هستند و مديريت زمان خوبي دارند. خوشبختانه مهارتهاي مديريت زمان با تمرين و تكرار، قابل يادگيري هستند. كتابچهي حاضر حاوي 21 روش مديريت زمان به منظور دستيابي به نتايج مطلوب است. برخي از اين روشها عبارتاند از: روشن نمودن هدف؛ برنامهريزي روزانه، استفاده از روش الف، ب، پ، ت، ث، براي اولويتگذاري؛ تفكيك كار مهم از كار فوري؛ كار كردن در اوج انرژي؛ مرتب ساختن محيط كار؛ استفادهي سازنده از زمان سفر؛ كار كردن بيوقفه؛ بازآفريني خود؛ پرداختن به تفكر از صفر به شكل دايمي؛ نگه داشتن زندگي خود در حال تعادل؛ عملگرا بودن؛ و برنامهريزي براي انجام هر پروژهاي.