در اين كتاب 25 راهكار به منظور موفقيت در تجارت و فروش بيشتر عرضه شده كه عبارتاند از: اقدام فوري براي فروش؛ صرف كردن وقت براي تفكر فروش؛ غنيمت شمردن فرصتها؛ خوشقول بودن؛ پاسخ دادن به پيام در عرض 24 ساعت؛ ملاقات كردن افراد، دست كم براي يك بار؛ عقبنشيني به موقع؛ كمك خواستن به موقع؛ چگونگي ايجاد ارتباط، وابسته نبودن به كسي، خود را پيامآور تغيير در نظر گرفتن؛ ارزيابي موثر؛ مشاهده كردن؛ پرس و جو كردن؛ كشاندن فروش به مرحلهي بعد؛ پي بردن به رموز اصلي كار و وقايع؛ پيگيري كردن؛ كسب و مهارت برنامهريزي انعطافپذير و منضبط؛ پيشبيني به موقع موانع و خطرات؛ پرسش از خود در خصوص معقول بودن كار؛ اولويت قرار دادن منافع مشتري؛ استفاده از عقبنشينيها، مشترييابي موثر؛ و ساده كردن مرحلهي قرارداد.