در گزارش حاضر كاربردهاي بتن غلتكي در راهسازي معرفي گرديده است. "مصالح و طرح اختلاط"، "روشهاي طراحي روسازيهاي RCC"، "ساخت"، "عملكرد روسازيهاي RCC" و "جنبههاي اقتصادي" از مباحث اصلي كتاب هستند. در كتاب خاطرنشان شده است: "براي ترافيك كمسرعت، بتن غلتكي ميتواند يك انتخاب مناسب در بسياري از كشورها باشد كه به نسبت روسازيهاي بتن معمولي موجب صرفهجويي قابل ملاحظهاي در هزينههاي اجرا ميگردد، به خصوص زماني كه دستگاههاي خاص مورد نياز براي فرايند ساخت در دسترس نباشد، همچنين در آزادراهها و بزرگراههاي اصلي، با وجود اين كه مطابق استانداردهاي مربوط به همواري سطح هنوز يك لايهي پوشش بتن آسفالتي مورد نياز است و انتخاب اقدامات مناسب براي مقابله با تركهاي انعكاسي نيز مشكلي است كه كاملا حل نشده است، با اين حال RCC يك انتخاب اقتصادي ميباشد. انتظار ميرود كه با پيشرفتهاي جديد در ارتباط با دستگاههاي پرداخت بن از پيش متراكم شده با تراكم بالا، كاهش تعداد عبورهاي غلتك، يا حتي غير ضروري كردن آن، خصوصيات مربوط به رانندگي بهبود يابد كه در نهايت منجر به استفادهي گستردهتر بتن غلتكي ميگردد".