سبد خرید

هيچ محصولي براي خريد انتخاب نكرده ايد
مجموع : 0 ريال


عضویت


ثبت نام

فهرست موضوعی

آمار سایت

<

 مشخصات کتاب

عنوان کتاب:

جعبه ابزار بازاريابي: 10 استراتژي اصلي، براي موفقيت در بازاريابي، اصول كسب و كار هاروارد


پدیدآورنده:


ناشر:


تعداد صفحات :280

قطع(جلد): رقعي (شوميز) -

شابک: 6-30-5253-600-978 9786005253306

قيمت :180000 ريال

قيمت انتشارات نگین :180000 ريال

تاریخ بروزرسانی:05/12/96

موجودی : موجود است

تعداد:
در دنياي رقابتي و مشتري‌گراي امروز، بازاريابي شغل همة افراد است چه شما در كارخانه يا واحد فروش سازمان كار كنيد يا مديريت واحد توليدي را بر عهده داشته باشيد يا مهندس آن مجموعه باشيد. هر فردي در هر كسب و كاري كه مشغول است با مطالعة راهنماي حاضر، موضوعات و ابزارهاي ضروري مورد نياز خود را براي نگهداري و ارتقاي مشتريان به راحتي درك خواهد كرد. اين كتاب نشان مي‌دهد با توسعة مفاهيمي چون، تنظيم كسب و كار؛ استراتژي بازاريابي و ايده‌هاي عصر پرتلاطم و رقابتي امروزي در حوزة نام‌گذاري؛ ايجاد تمايز؛ قيمت‌گذاري و بازاريابي اينترنتي مخاطبان چگونه مي‌توانند مشتريان داراي توان بالقوة بالا را هدف قرار دهند؛ رقباي شاخص را شناسايي كنند؛ منابع بازاريابي را عاقلانه تخصيص دهند و برنامه‌هاي بازاريابي اثربخشي را طراحي و اجرا كنند.

لطفا جهت ارسال ، فرم زیر را پر کرده و روی کلید ارسال کلیک کنید.

نام شما:
پست الکترونیکی دوست شما:
 

مشاهده موارد مشابه براساس موضوع:

بازاريابي - دستنامه‌ها

برنامه‌ريزي راهبردي

Design and Implementation by pubiran.ir