سبد خرید

هيچ محصولي براي خريد انتخاب نكرده ايد
مجموع : 0 ريال


عضویت


ثبت نام

فهرست موضوعی

آمار سایت

<

 مشخصات کتاب

عنوان کتاب:

شكست‌هاي نام‌هاي تجاري: حقايقي در خصوص 100 خطاي فاحش و تاريخي در ساخت برند


پدیدآورنده:


ناشر:


تعداد صفحات :326

قطع(جلد): رقعي (شوميز) -

شابک: 8-23-5253-600-978 9786005253238

قيمت :240000 ريال

قيمت انتشارات نگین :240000 ريال

تاریخ بروزرسانی:05/07/96

موجودی : موجود است

تعداد:
در جلد ۲۹، از مجموعه كتاب‌هاي «راهكارهاي تبليغات و بازاريابي»، به معرفي صد خطاي فاحش و تاريخي در ساخت «برند» كه منجر به شكست‌هاي تجاري بزرگ شده، پرداخته شده است. اين معرفي از طريق توصيف برخي از ناكامي‌هاي بزرگ و بي‌سابقة ساخت برند، در شركت‌هاي موفقي چون: «آي.بي.ام»؛ «جنرال موتورز» و...، صورت گرفته است. گرچه امروزه ساخت برند اهميتي به مراتب افزون‌تر از قبل دارد، باز هم شركت‌ها در اين مسير به بيراهه مي‌روند. كاملاً واضح است كه شركت‌ها از اشتباه‌هاي يكديگر درس نمي‌گيرند و حتي برعكس، آن‌ها را تكرار مي‌كنند. شكست يك بيماري مسري است. هدف كتاب شكست‌هاي نام‌هاي تجاري، بررسي دامنه‌ي گسترده و متنوع دلايل شكست برندها به منظور اجتناب از اين شرايط است. مسائلي همچون فراموشي برند، خودبيني برند، جنون خودبزرگبيني برند، فريبكاري برند، استهلاك برند بدبيني برند و نامربوط بودن آن، مي‌توانند علل شكست‌هاي برندهاي برتر دنيا باشند. در ستايش اين كتاب آمده است: «تجارب و آموزه‌هاي حاصل از شكست‌ها، به مراتب بيش از موفقيت‌هاست. كتاب شكست‌هاي نام‌هاي تجاري گنجينه‌ي توصيه‌هاي هشداردهنده و سودمندي است كه شما همواره از آنها غافل بوده‌ايد.» - لورا رايس «اين كتاب خلاصه‌اي است از خطاهاي عبرت‌آموز و تاريخي در خصوص ساخت برند.» - فايننشيال تايمز

لطفا جهت ارسال ، فرم زیر را پر کرده و روی کلید ارسال کلیک کنید.

نام شما:
پست الکترونیکی دوست شما:
 

Design and Implementation by pubiran.ir