سبد خرید

هيچ محصولي براي خريد انتخاب نكرده ايد
مجموع : 0 ريال


عضویت


ثبت نام

فهرست موضوعی

آمار سایت

<

 مشخصات کتاب


تعداد صفحات :356

قطع(جلد): وزيري (شوميز) -

شابک: 4-05-5253-600-978 9786005253054

قيمت :250000 ريال

قيمت انتشارات نگین :250000 ريال

تاریخ بروزرسانی:05/08/96

موجودی : موجود است

تعداد:
«بازاريابي، هنر عوض كردن عقايد مردم، يا حفظ آنها است؛ در صورتي كه تمايل به انجام كسب و كار با شما را داشته باشند. مردم بايد نوع محصول خود را تغيير دهند و يا نوعي از محصول و خدماتي را بپذيرند كه قبلا هرگز وجود نداشته‌اند». نويسنده در مقدمة كتاب حاضر اذعان مي‌دارد: «كليد موفقيت از طريق بازاريابي چريكي، هنر توجه كردن است. بايد به طور دائم در جريان روزنامه‌ها، مجلات، راديو، تلويزيون، رقبا، مشتريان، حوادث و وقايع جاري و همه نوع اطلاعات لازم باشيد. اگر كاملا دقيق نباشيد، مشتريان خود را به سرعت از دست مي‌دهيد، زيرا آنها به راحتي و به سادگي به رقباي شما روي مي‌آورند. مقصود من، بازاريابي به صورت كاملا آگاهانه است؛ اين چيزي است كه شما لازم داريد: بازاريابي آگاهانه، همراه با تغييرات آن. بعضي از راهنمايي‌ها در مورد بازاريابي چريكي چنان است كه خواهيد گفت: «آن را مي‌دانم» و در مورد بعضي ديگر خواهيد گفت: «ماهم مي‌توانيم آن را انجام دهيم».‌

لطفا جهت ارسال ، فرم زیر را پر کرده و روی کلید ارسال کلیک کنید.

نام شما:
پست الکترونیکی دوست شما:
 

مشاهده موارد مشابه براساس موضوع:

بازاريابي

Design and Implementation by pubiran.ir