سبد خرید

هيچ محصولي براي خريد انتخاب نكرده ايد
مجموع : 0 ريال


عضویت


ثبت نام

فهرست موضوعی

آمار سایت

<

 مشخصات کتاب


تعداد صفحات :212

قطع(جلد): رقعي (شوميز) -

شابک: 2-83-5253-600-978 9786005253832

قيمت :180000 ريال

قيمت انتشارات نگین :180000 ريال

تاریخ بروزرسانی:22/01/97

موجودی : موجود است

تعداد:
در اين كتاب روش‌ها و راه‌كارهايي در خصوص تبليغات خلاق ذكر گرديده است كه در آن جنبه‌هاي زيباشناسي تبليغ اهميت ثانويه دارد و عنصر مهم پيام فروش است. نويسنده هم‌چنين توصيه‌هايي را در خصوص تبليغات خلاق به دست مي‌دهد. وي تاكيد مي‌كند: "نكته‌ي مهم، جمع كردن طرح‌ها و انديشه‌هاي‌تان در يك كارنامه است فراموش نكنيد كه زمان را براي كامل كردن انديشه‌هاي خود نه براي به اجرا درآوردن آن‌ها صرف كنيد. آن‌چه در استخدام يك نويسنده‌ي آگهي تبليغاتي مهم است، كيفيت انديشه‌ي اوست و بسياري از كارگردانان هنري و مديران آژانس‌هاي تبليغاتي اين مهم را درنظر مي‌گيرند".

لطفا جهت ارسال ، فرم زیر را پر کرده و روی کلید ارسال کلیک کنید.

نام شما:
پست الکترونیکی دوست شما:
 

مشاهده موارد مشابه براساس موضوع:

آگهيهاي تبليغاتي

Design and Implementation by pubiran.ir